Elämän Eliksiiri ry

Elämän Eliksiiri ry on edesmenneen sosiaalineuvos Pekka Nurmen 11.03.2005 perustama yhteiskristillinen humanitaarinen yhdistys, joka toimii Porissa. Yhdistyksestä lähtee viikottain Elämän Eliksiiriin omien ruokajakojen kautta, sekä muualle satakunnan alueelle yhteensä 3000-3500 kiloa ruokaa. Vapaaehtoisryhmät vievät ruokaa myös Viroon sekä Romanian romanikyliin.

Ruoanjako Elämän Eliksiirissä tapahtuu kahtena päivänä viikossa.

Keskiviikkoisin on hyvän olon ilta kello 18.00 alkaen, jonka jälkeen tapahtuu valmiiksi pakatun ruokakassin jako. Hyvän olon illoissa käy viikottain noin 80-150 henkilöä.

Perjantaisin ruoanjakelu tapahtuu osoitteessa Vanhakoivistontie 14, pihan puolella. Ruokajako tapahtuu jonottaen oman kassin kanssa. Ruokakassinsa täyttää noin 370-450, ja tämän mahdollistaa 10 vapaaehtoista ja 10 eri yhteiskuntatuin työllistettyä, sekä yhdyskuntapalvelua suorittavaa henkilöä.
                                   (c)2018, Kaikki oikeudet pidätetään

OK, ymmärrän tai Lisätietoja