Korson Ruokapalvelu on yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon, kristilliseltä pohjalta toimiva yhdistys, joka on perustettu tukemaan vähävaraisten taloudellista selviytymistä.

Yhdistys on jakanut ilmaisia elintarvikkeita Korson Helluntaiseurakunnan tiloissa vuodesta 2000.

Vuosittain jaetaan pitkälti yli 30 000 ruokakassia. Lahjoituksina saadut elintarvikkeet kuljetetaan kylmälaittein varustellulla pakettiautolla kylmäketjun turvaamiseksi. Toiminnassa on mukana n. 50 vapaaehtoista.

Tällä hetkellä jaamme elintarvikkeita 3 kertaa viikossa: maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Asiakaskuntamme koostuu pääosin työttömistä, eläkeläisistä ja lapsiperheistä. Mukana on myös runsas joukko eri kielitaustoista tulevia henkilöitä. Keskiviikko jaon yhteydessä on aivan erityisesti asetettu etusijalle lapsiperheet ja liikuntarajoitteiset.

Maanantai jaon yhteydessä järjestetään vapaaehtoinen leipäkirkko. Tilaisuus on kaikille avoin, mutta emme hyväksy päihtyneenä mukaan tulemista.

Perjantai jaon yhteydessä tarjoamme lämpimän aterian hintaan 2,5 €. Joudumme perimään ruoasta tämän korvauksen toiminnan välttämättömien kulujen peittämiseksi.

Sen lisäksi että helpotamme ihmisten taloudellista taakkaa, haluamme olla ennaltaehkäisemässä yksinäisyyttä, syrjäytymistä ja tarjoamassa vertaistuen mahdollisuuksista toimintamme kautta.

Jako aikataulumme on:

Korson Ruokapalvelu
ELINTARVIKKEIDEN JAKO Osoitteessa Myyrätie 6, Vantaa
MAANANTAISIN kaikille avoin leipäkirkko klo 12.00-12.30 ja heti sen jälkeen elintarvikkeiden jako klo 12.30-13.30.
KESKIVIIKKOISIN elintarvikkeiden jako klo 12.30-13.30. Etusijalla lapsiperheet ja liikuntarajoitteiset.
PERJANTAISIN lämmin ateria klo 12.00-13.00 hintaan 2,5 €.
                                   (c)2018, Kaikki oikeudet pidätetään

OK, ymmärrän tai Lisätietoja